لاغری در ... سوت !

كاهش وزن به وسيله قرص های لاغری ( داروهای اورلیستات یا زنیکال و L- کارنيتين و میریدیا یا سيبوترامين)



rahahit.com

rahahit.com


برای كاهش وزن چقدر كارنی تین و عرق زیره مصرف کنیم

برای كاهش وزن چقدر كارنی تین و عرق زیره مصرف کنیم

برای كاهش وزن حداقل باید روزی 1000 میلی گرم را مصرف كنید. اغلب برای كاهش وزن در افراد چاق تا 4000 میلی گرم در روز را هم توصیه می كنند.
شما قرص های 500 میلی گرمی ال- كارنی تین ( L-carnitine) را سه بار در روز و یا دوزهای 1000 میلی گرمی را دو بار در روز مصرف كنید ؛ یعنی 1000 میلی گرم قبل از صبحانه و 1000 میلی گرم قبل از ناهار مصرف كنید. همچنین بایستی ال- كارنی تین را با معده خالی مصرف كنید تا جواب بهتری بدهد، یعنی نیم ساعت قبل از غذا یا دو ساعت بعد از غذا و همچنین قبل از فعالیت ورزشی. همچنین مصرف این قرص باید با انجام ورزش همراه باشد تا باعث كاهش وزن در افراد چاق شود.
علاوه بر كاهش وزن، در افراد دچار ناراحتی قلبی برای بهبود فعالیت قلب مناسب و مفید است. برای عملكرد بهتر مغز و ذهن، برای انجام فعالیت ورزشی، رفع خستگی و در كل احساس سلامتی مفید است.
همچنین دریافت ال- كارنی تین با منابع غذایی چربی امگا-3 مثل انواع ماهی، بذركتان، روغن كانولا، روغن سویا، گردو، بهتر جواب می دهد.

و عرق زیره كه یك عصاره گیاهی است و با افزایش متابولیسم بدن در لاغر شدن فرد، موثر است.قبل از غذا 10 قطره عصاره زیره را در 2 لیوان آب ولرم بریزید و بخورید(حتماً قبل از غذا).

البته باید بگویم در اثر لاغر شدن، بطور طبیعی پوست بدن و عضلات شل می‌شود، زیرا لایه چربی‌ای كه زیر پوست ذخیره شده بود، كاهش می‌یابد. برای جلوگیری از چروك شدن پوست صورت باید سبزی و میوه فراوان بخورید و برای از بین رفتن شلی عضلات، در اثر لاغر شدن باید به‌طور مرتب ورزش كنید تا عضلات شما سفت شوند.
كسانی هم كه بعد از لاغر شدن، دوباره چاق می‌شوند، مطمئناً پرخوری می‌كنند یا ورزش نمی‌كنند. بنابراین برای جلوگیری از چاقی مجدد، باید همواره سعی كنید در حد رژیم، غذا بخورید و اگر با ورزش لاغر شده‌اید، آن را ترك نكنید. غذاهای سرخ شده و پرچرب، پیتزا، انواع ساندویچ‌‌های بیرون از منزل، چیپس، نوشابه، سس مایونز، شیرینی‌جات،ژله، شكلات و مربا را هم به‌مقدار خیلی كم مصرف كنید. ولی می توانید لبنیات كم چرب، میوه و سبزی فراوان، ماهی و گوشت مرغ و گوشت قرمز كم چربی و مواد نشاسته ای مثل برنج و نان و ماكارونی را به مقدار متعادل مصرف كنید.

منبع : http://www.tebyan.net

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و دوم آبان 1387ساعت 13:12  توسط حامد  |